- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді; - допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності; - проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);- є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.2. Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях4. Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;— охорона і захист прав та інтересів дітей;— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;— попередження конфліктів в учнівських колективах;— допомога у професійному самовизначенні;— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.
Всесвітній день авіації та космонавтики
Всесвітній День здоров'я. Флешмоб "Моє здоров'я - моє право"
Усі НовиниЛистопад 2021 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |