• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка соціального педагога

/Files/images/Соц пед.jpg

Соціальний педагог:

- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді; - допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності; - проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);- є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

Функції соціального педагога:

1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.2. Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях4. Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.

Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;— охорона і захист прав та інтересів дітей;— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;— попередження конфліктів в учнівських колективах;— допомога у професійному самовизначенні;— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 400

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30